Prekių pristatymas ir atsiskaitymas

Papildoma informacija

  • Jeigu prekės terminas yra ilgas (4-6 savaitės), ir Jūs pasirenkate atsiskaitymą grynais salone ar atsiskaitymą kurjerių tarnybai, iš Jūsų gali būti paprašyta sumokėti 30% avansą;

  • Kiekviena prekė turi savo pristatymo laiką, kuris pradedama skaičiuoti nuo užsakymo patvrtinimo;

  • Nemokamai prekes galima atsiimti salone: Ukmergės g. 283B, Vilniuje;

  • Jeigu darbo valandomis nebūnate namie patikslinkite pristatymo laiką komentaruose ir už papildomą mokestį mes pristatysme Jums patogesniu metu;

  • Prekių pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja papildomai (kreiptis dėl pristatymo: info@viskasvoniai.lt).

Prieš pasirašydami kurjeriui apie gautą prekę, ją išpakuokite ir patikrinkite ar nėra pažeidimų! Pastebėją pažeidimą, siuntos nepriimkite. Jums pasirašius vaštaraštį ir priėmus prekę, laikoma, kad siunta perduota tvarkingai. Jeigu visgi pastebėjote pažeidimus jau patvirtinę, kad siunta gauta siųskite siuntos ir prekių nuotraukas paštu info@viskasvoniai.lt.
 

Iškilus klausimams ar norėdami detalesnės informacijos teiraukitės  telefonu +3706 595 303 arba rašykite el. paštu info@viskasvoniai.lt.